loading...
دانلود بازی | دانلود آهنگ جدید
Salar بازدید : 2119 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (3)

با سلام .

امروز میخواهم چگونگی آنلاین بازی کردن 1 Call of Duty Black Ops رو به روش Repzops که اخیرا توسط گروه Repz هک شده ، بهتون یاد بدم .

با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

 

 

1 - ابتدا بازی call of duty bo1 رو تهیه و نصب کنید .

2 - حالا تو سایت گروه Repz ثبت نام کنید .


لینک ثبت نام

 

 

یوزر نیم و پسوردی را که با آن ثبت نام کرده اید به یاد داشته باشید.

 

 

 

 بعد از ثبت نام لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال میشود و شما باید تایید کنید تا حساب شما فعال شود.

 

3-  آپدیت بازی رو دانلود کرده و بعد از حالت فشرده خارج کرده و محتویات پوشه repzops updater رو در پوشه اصلی بازی کپی کنید

 

لینک دانلود

پسورد :www.codfans.ir

 

 

4 - در پوشه ی فایلی که دانلود کرده اید ( که الان در پوشه اصلی بازی هستند ) طبق شکل زیر دو فایل مشخص شده رو حذف کنید.

 


 

 

5 - حال repzops - updater رو اجرا کنید تا آپدیت شود . ( حجم : حدود 3 مگابایت )

 

 

6 - حال بر روی BlackopsMP.exe یا repzOps کلیک کرده و با همان یوزرنیم و پسوردی که در سایت ثبت نام کرده اید وارد بازی شوید .

 

 

7 - از بازی لذت ببرید .

 

اگر مشکلی در بازی داشتید در نظرات اعلام کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



  آموزش آنلاین بازی کردن Call of Duty Black Ops   آنلاین بازی کردن Call of Duty Black Ops   آموزش آنلاین بازی کردن Call of Duty Black Ops به روش repzops   نحوه ی آنلاین بازی کردن Call of Duty Black Ops  نحوه ی آنلاین بازی کردن1 Call of Duty Black Ops

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط atila در تاریخ 1393/08/01 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

وقتی میخواهم بازی کنم میتیویسه could not reach the repzops demon ware server
پاسخ : این مشکل از سرورهای هک کننده بازی هست که بعضی مواقع اینطوری میشه .
در ضمن از اتصال به اینترنت مطمئن بشید.

این نظر توسط atila در تاریخ 1393/07/27 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

آقا من برنامه ی steam_appi.dll رو پاک میکنم ارور میده چیکار کنم؟
پاسخ : بعد از حذف اون باید repz ops updater رو اجرا کنید.
اگه ارور ی داد ارور رو اینجا بنویسید.

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1393/06/22 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من همه این کار ها رو انجام دارم ولی وقتی یوزر و پسورد رو منیویسم و اوکی میکنم صفحه سیاه میشه و بعد ارور :
couldn't load image'menu_map_select_area51'
این رو میده من باید چیکار کنم؟؟؟
پاسخ : سلام . شما یکی از map های بازی رو که اسمش area 51 هست ندارید . به احتمال زیاد بازیتون ناقصه و باید نسخه کامل این بازی رو نصب کنید .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجع به اين وبسايت چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 467
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 6,359
  • بازدید سال : 39,794
  • بازدید کلی : 529,533